- რუკისა და სხვა ინფორმაციის გამოყენებით ახასიათებს მნიშვნელოვან გეოგრაფიულ ობიექტებს.და მოვლენებს.მათგან გამოარჩევს რეკორდული მნიშვნელობის მქონეს(ნალექიანობა,ქარიანობა, მეწყერი და სხვა)და ავსებს შესაბამის კონტურულ რუკას.
- აგროვებს ინფორმაციას (სახელმძღვანელო,მასმედია და სხვა) მსჯელობს საქართველოს ბუნებრივ კატასტროფულ მოვლენებზე.(მიწისძვრა,მეწყერი,ღვარცოფი და სხვა),გარემოსდაცვით პრობლემებზე და მათი გადაჭრის შესაძლო გზებზე.
გეო.1x.5მოსწავლეს სეუძლია გაანალიზოს საქართველოში გეოეკოლოგიური პრობლემების წარმოქმნის ბუნებრივი და ანტროპოგენული წყაროები.
- ეცნობა მდგრადი განვითარების გარემოსდაცვით პრობლემებს ,გამოყოფს მათგან საქართველოსთვის აქტუალურს და მსჯელობს გამომწვევ მიზეზებსა და შედეგებზე
- თანატოლებთან ერთად ადგენს და შეძლებისდაგვარად ახორციელებს გარემოსდაცვით მარტივ პროექტებს(მიზანი,ამოცანები, გადაჭრის გზები მოსალოდნელი შედეგები).
- აღწერს საქართველოში გავრცელებულ ზოგიერთი ბუნებრივი სტიქიური მოვლენის კატასტროფულ ხასიათს და ვარაუდობს მათი თავიდან აცილების შესაძლო ღონისძიებებს;კლასის წინაშე წარმოადგენს კვლევის შედეგებს
- ჩამოთვლის საქართველოში მომუშავე ბუნებისდაცვით ორგანიზაციებს და ეცნობა მათი მუშაობის სტრატეგიებს,;შეუძლია საჭიროებისამებრ მათ მიმართოს.
No comments:
Post a Comment